محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچولو

انتظارات من

1391/5/2 19:04
نویسنده : مبینا
766 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام یک فهرست از کار هایی که میخوام محمد مهدی وقتی بزرگ شد برام انجام بده رو براتون بگم

اول از همه این که امید وارم دفعه دیگه ای که میره تو باغچه با یک دسته گل برای من یا مامان برگرده

البته میدنم این یک کم ......... ولی خب اگه این کار بکنه واقعا محشر میشه .

با اینکه ما الان از شهر دوریم و زحمت نون خردین گردن من نیست ولی فریمان که بودیم بعد از ظهر ها بابا

به من میگفت که برم و نون بخرم که ابته نونوایی هم خیلی دور نبود و من هم اگر ٦٠٠ تومان تومان نون

میخریدم ١٢٠٠ تومان خوراکی میخریدم  ولی با این وجود خاطره خوشی از نون خریدن ندارم

و دلممیخواد وقتی محمد مهدی بزرگ شد اون این کار رو انجام بده که البته وظیفه  هرمردی!!!

مسئله بعدی این که توی طرح ریزی نقشه های شورششی بر علیه هر یک از اعضای خانواده و برای

تحقق احدافمان کمک کنه ... نه این که بره لومون بده . اگه یک همچین کاری بکنه واقعا ازش نا امید

میشم . به خاطرهمین هم از همین الان دارم روش کار میکنم که طرف من باشه!!!!

چهارم اینکه کاملا مطیع باشه

البته من هم کم نمیذارم و خدمات متقابل رو بهش تحویل میدم .... مثلا اینکه توی ٥ سالگی براش

بستنی میخرم ، تو ٧ سالگی اگه دلش عکس برگردون خاست و مامان بهش نداد من هواشو دارم ،

٩ سالگی اگه اسباب بازی خاصی رو خواست با توجه به نکات تربیتی که قبلا از مامان یاد گرفتم براش

خواهیم خرید .(اخه بجست دیگه اون بازی نکنه پس کی بازیکنه؟) اهان میپرسین چه نکاتی؟ مثلا مامانم

معتقده که بچه هر چی رو که خواست نباید فورا براش خرید و چیزهای نسبتا بزرگ روهم باید براشون

شرط گذاشت . مثلا من خودم وقتی یک تلسکوپ خواستم قرار شد توی ازمون نمونه دولتی قبولشم و

اتفاقا نفر اول هم شدم یا مثلا و قتی یک موبایل٤٥٠ هزار تومنی خواستم قرار شد که سوره واقعه و عمه

رو حفظ کنم و این کار روهم کردم و الان علاوه بر اون موبایل دو تا سوره هم حفظم و این خیلی با ارزشه و

از همه مهم تر این که در هر صورت منفعتش به خودم میرسه و خیلی چیزهای دیگه که من هم بهشون

معتقدم.

البته من هنوز لیست دقیقی از اون چیزاییکه ازش انتظار دارم فراهم نکردم ولی اگه یک روز وقت کردم و

اینکار رو کردم حتما براتون توی همین بخش اضافه میکنم. فکر میکنم اگه خودمم یک کم بزرگتر شدم و و

اینا رو بخونم برام جالب باشه .

فعلا بای......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)